تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پژمان جمشیدی به انتخاب رونالدو به عنوان برترین بازیکن سال 2017

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اهدای جایزه بهترین‌های فیفا در سال 2017 شب گذشته به میزبانی سالن پالادیوم شهر لندن آغاز شد و با معرفی بهترین بازیکن مرد، بهترین بازیکن زن، بهترین سرمربی مرد، بهترین سرمربی زن و بهترین گل سال به پایان رسید. در این  مراسم کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، در رقابت با نیمار برزیلی و لیونل مسی موفق شد جایزه بهترین بازیکن مرد سال 2017 را از آن خودش کند.

در همین رابطه پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به انتخاب کریستیانو  رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال 2017 واکنش نشان داد.

پژمان جمشیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"کیا به کی جایزه دادن یا خدا!
رونالدوی بزرگ و اسطوره همیشگی مارادونای ماندگار، جایزه بهترین بازیکن رو اهدا کردن به کریستیانو رونالدوی دوست داشتنی و رئالی"

 واکنش پژمان جمشیدی به انتخاب رونالدو به عنوان برترین بازیکن سال 2017

انتهای پیام/

واکنش جمشیدی به انتخاب رونالدو به عنوان  بهترین بازیکن مرد سال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پژمان جمشیدی به انتخاب رونالدو به عنوان برترین بازیکن سال 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..