تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیزهوشی راننده، سارقان  مسلح را ناکام گذاشت + فیلم

لحظه دلهره آور فرار راننده تیزهوش از دست سارقان مسلح + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک  جوان استرالیایی با تیزهوشی خود توانست از دست یک باند سارق مسلح در  جزیره گینه نو فرار کند. " راکسی استیلجیک " که به همراه همسر و دو فرزندش به تازگی به گینه نو سفر کرده بودند در یکی از جاده های کوهستانی این کشور به دام گروهی سارق مسلح گرفتار شدند.

در حالی که این پنج مرد مسلح به اسلحه و چاقو  با توقف  ناگهانی ماشین خود در وسط جاده، راه را مسدود کرده بودند، وی بلافاصله با عکس العملی هوشمندانه توانست از دست آنها بگریزد.

راکسی که به حرکات  عجیب خودروی مقابل خود مشکوک شده بود ابتدا تصور می کرد شاید آنها از مشروبات الکلی استفاده کرده باشند.  اما در ادامه زمانی که وی متوجه نقشه شوم آنها شد بلافاصله  با یک دنده عقب سریع  توانست از دست آنها بگریزد.

 گفتنی است؛ گینه نو  که به عنوان دومین جزیره بزرگ جهان محسوب می شود  در جنوب شرقی اقیانوس آرام قرار دارد. این جزیره یکی از خطرناک ترین نقاط جهان بشمار می رود و دولت های خارجی همواره  از شهروندان خود می خواهند  تا هنگام سفر به آن کاملا مراقب باشند. جنایات خشونت آمیز، سرقت های مسلحانه و تجاوز جنسی بیشترین آمار جرم و جنایت در این جزیره  را به خود اختصاص داده اند.

 انتهای پیام/

لحظه فرار راننده تیزهوش از دست باند مسلح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیزهوشی راننده، سارقان  مسلح را ناکام گذاشت + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..