تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش تهیه ژله کج شیک و مجلسی

روش تهیه ژله کج شیک و مجلسی

 

ژله یکی از دسرهای پرطرفدار است که تزئین خاص ان میتواند بر زیبایی سفره شما بیافزاید در این مطلب از ایران ناز ، ترفند تهیه یک نوع ژله با دیزاینی متفاوت و به صورت کج را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم براي ژله کج :

 

شير دو ليوان

شکر دو قاشق غذاخوري

خامه دو قاشق غذاخوري

وانيل نوک چاقو

پودر ژلاتين يک و نيم قاشق غذاخوري

ژله آناناس يک بسته

 

طرز تهيه ژله کج :

 

يک و نيم ليوان شير و شکر و خامه صبحانه و وانيل را گذاشتم روي حرارت تا شکر آن حل شود بعد پودر ژلاتين را داخل نصف ليوان شير به روش بن ماري حل کردم به آن ها اضافه کردم قالب ها را کج چيدم پاناکوتامو ريختم داخل آن گذاشتم گرفت وقتي سفت شد قالب ها را برعکس چيدم ژله آناناس را داخل يک ليوان آب جوش و يک ليوان آب سرد حل کردم و داخل قالب ريختم گذاشتم گرفت روي آن را با خامه و ژل بريلو و آناناس تزيين کردم.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش تهیه ژله کج شیک و مجلسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..