تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی پیشکسوت استقلال برای دربی + عکس

 پست اینستاگرامی پیشکسوت استقلال برای دربی+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد تقوی پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به وضعیت استقلال و سرمربی جدید این تیم در اینستاگرام نوشت: "پنجشنبه بدون ترديد يكى از حساس ترين بازيهاى فصل استقلال است. شفر در اولين و جدى ترين آزمون سرمربى گرى اش مقابل پرسپوليس قرار مى گيرد. جايگاه دوتيم در جدول رده بندى نشان از برترى پرسپوليس دارد اما بدون ترديد اين جايگاه واقعى استقلال نيست.

اگر استقلال نظم و انضباط سيستم دفاعى خود را حفظ كند خط دفاعى پرسپوليس آسيب پذيراست.
فرشيد اسماعيلى با هوش سرشار خود كليد موفقيت استقلال است. درصورتيكه داريوش شجاعيان بيشتر در يك سوم دفاعى صاحب توپ شود و به همراه فرشيد در پشت تك مهاجم استقلال حضور پررنگى داشته باشند كاميابى نيا سردرگم شده و در اين صورت سيستم دفاعى پرسپوليس به مراتب ضربه پذيرتر مى شود.
به اميدموفقيت تيم محبوبمان در بازى پنج شنبه.

عكسى از داربى سال 1379"

گفتنی است؛ محمد تقوی پیسکسوت استقلال است که سابقه حضور در دربی را در کارنامه دارد. وی مربی سابق تیم پدیده مشهد است. لازم به ذکر است استقلال و پرسپولیس در هشتاد و پنجمین دربی پایتخت روز پنج شنبه به مصاف هم می روند.

پست اینستاگرامی پیشکسوت استقلال برای دربی+عکس

انتهای پیام/

راهبرد پیشکسوت استقلال برای دربی پایتخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی پیشکسوت استقلال برای دربی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..