تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردی که می‌خواست زنبیل بقایی را بگیرد که بود؟ + فیلم

فیلمی عجیب از حاشیه دیروز دادگاه حمید بقاییبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حواشی دومین جلسه محاکمه حمید بقایی همچنان ادامه دارد. صبح امروز در برخی کانال‌های خبری، فیلمی بحث‌برانگیز از حاشیه دیروز این جلسه منتشر شد که در آن فردی با لباس شخصی در محوطه بیرون دادگاه، کنار بقایی  قرار گرفته و رفتاری غیر متعارف  دارد.

در فیلم، حمید بقایی در حالی که اطرافش را عده‌ای از خبرنگاران و هوادارانش فرا گرفته‌اند، عنوان می‌کند ؛ "امروز همرو  اعلام کردیم، الان سه قوه شاکی من هستند".

بقایی این جملات را با لحن همیشگی خود ادا می‌کند و بعد صدای اعتراض بقایی بلند می شود و صحبت های او مخاطبان را به این تصور می اندازد که فردی که شاید از یک نهاد یا ارگان امنیتی یا حداقل مخالف بقایی است در نظر دارد زنبیل را از دست او بگیرد و همین موضوع صدای اعتراض بقایی را در آورده است.

از این صحنه با توجه به حضور خبرنگاران ویدئوهای زیادی منتشر شد. اما در یکی از این ویدئوها تصاویری نشان داده می شود که بسیاری از کاربران آن را نشانه ساختگی بودن این صحنه از سوی خود بقایی و اطرافیانش قلمداد کرده اند. در این فیلم در آن لحظه، فردی که در کنار بقایی ایستاده است به مدارکی که در زنبیل قرمز او قرار دارد اشاره می‌کند و می‌گوید "بگیرم؟" که همین موضوع در شبکه‎های اجتماعی واکنش‌های متفاوت کاربران را در پی داشت.

 

انتهای پیام/

 لباس شخصی کنار حمید بقایی سوژه رسانه‌ها شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردی که می‌خواست زنبیل بقایی را بگیرد که بود؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..