تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عینک مطالعه ترامپ سوژه کاربران شد + تصاویر

عینک مطالعه ترامپ سوژه کاربران شد + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، چندی است  به دلیل گذراندن تعطیلات آخر هفته‌ در باشگاه گلفش در ویرجینیا در صدر اخبار قرار دارد. هر روز ماجرای تازه‌ای از این رئیس جمهور تازه‌کار آمریکایی تیتر جراید می‌شود. اول ماجرای اختلافاتش با ملانیا، سپس پیدا شدن بدل ملانیا و حالا سوژه‌ای جدید که خنده کاربران را برانگیخت. 

عکاس خبرگزاری آسوشیتدپرس، در صفحه توئیترش، تصاویری از  ترامپ با عینک مطالعه را به اشتراک گذاشت. این تصاویر سوژه کاربران فضای مجازی شد و حالا با عناوین مختلف در حال دست به دست شدن است. کاربران ترامپ را فردی بی‌سواد می‌دانند و استفاده از عینک مطالعه توسط او را کاری مضحک و مسخره تلقی می‌کنند. 

تصاویر زیر ترامپ را با عینک مطالعه در حال بازگشت از تعطیلات نشان می‌دهند.

 عینک مطالعه ترامپ سوژه کاربران شد + تصاویر

عینک مطالعه ترامپ سوژه کاربران شد + تصاویر

انتهای پیام/

کاربران عینک مطالعه ترامپ را به سخره گرفتند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عینک مطالعه ترامپ سوژه کاربران شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..