تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازسازی آپارتمان ۸۰ متری، در تهران

۶۱۸۱۵۳

۹۲۶  بازدید

در مطلب به سراغ منزل ۸۰ متری رفتیم تا با هم جزییات تغییر دکوراسیون و بازسازی منزل شان را از زبان خودشان بشنویم.

وب سایت چیدانه: در مطلب به سراغ منزل ۸۰ متری  رفتیم تا با هم جزییات تغییر دکوراسیون و بازسازی منزل شان را از زبان خودشان بشنویم. تجربه این هفته: بازسازی آپارتمان ۸۰ متری    موقعیت منزل: شهرک هما، تهران     شغل: خانم خانه: طراح و گرافیست | همسر: مهندس سخت افزار     متراژ: ۸۰ متر     سبک دکوراسیون: مدرن     رنگ غالب دکوراسیون: سفید و کرم و زرشکی برای نشیمن | کرم و قهوه ای برای آشپزخانه | صورتی و سفید برای اتاق خواب     تاریخ بازسازی: آذر ۱۳۹۲     مدت زمان بازسازی: ۷ ماه     هزینه کامل تغییر دکوراسیون: حدود ۳۰ الی ۳۵ میلیون تومان بازسازی آپارتمان 80 متری، خانم طراح سنگ تمام گذاشت!

 بازسازی آپارتمان 80 متری، خانم طراح سنگ تمام گذاشت! بازسازی آپارتمان 80 متری، خانم طراح سنگ تمام گذاشت!

بازسازی آپارتمان 80 متری، خانم طراح سنگ تمام گذاشت!

ست پرده برای بخش های مختلف منزل را با چه معیاری انتخاب کردید، برای هر فضا به تفکیک پاسخ دهید:

در روند بازسازی آپارتمان و تغییر دکوراسیون منزل برای فضای منزل از پرده حریر ساده  به رنگ سفید متناسب با مبلمان استفاده کردم و برای دکوراسیون اتاق خواب از پرده ساده صورتی و نسبتا ضخیم برای متعادل کردن میزان روشنایی اتاق خواب استفاده کردم.

بازسازی آپارتمان 80 متری، خانم طراح سنگ تمام گذاشت!  بازسازی آپارتمان 80 متری، خانم طراح سنگ تمام گذاشت!  
در فضای حمام و سرویس بهداشتی، چه نوع بازسازی را انجام دادید،

برای بازسازی آپارتمان و تغییر دکوراسیون فضای حمام و سرویس بهداشتی، دستشویی فرنگی، شیرآلات و سینک، رنگ کاشی ها، دوش، پرده حمام و سرویس آینه حمام و دستشویی  تغییر دادیم. 

آیا برای دکوراسیون منزلتان از گل و گیاه استفاده کردید اگر چنین است معیار انتخاب تان به همراه نوع آن ها را بفرمایید:

بله گل های مقاوم و زیبای آپارتمانی مثل پوتوس را برای فضای داخلی و برای حیاط انواع نهال، گل و بذرهای مختلف را انتخاب کردم.  

بازسازی آپارتمان 80 متری، خانم طراح سنگ تمام گذاشت!
 بازسازی آپارتمان 80 متری، خانم طراح سنگ تمام گذاشت!  بازسازی آپارتمان 80 متری، خانم طراح سنگ تمام گذاشت!  بازسازی آپارتمان 80 متری، خانم طراح سنگ تمام گذاشت!
برای کسانی که قصد بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون خود را دارند چه توصیه و پیشنهادی دارید؟

توصیه من به همه ی عزیزان که قصد بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون را دارند این است که همان چیزی که از یک خانه ی راحت و ایده آل در نظر دارند اجرا کنندف همچنین حتما از رنگ های مختلف در کنار تابلو ، آباژور و گل های طبیعی استفاده کنند تا با کمک آن ها به منزل شان روح ببخشند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازسازی آپارتمان ۸۰ متری، در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..