تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحان و مدیر هنری موزیكال الیور توئیست معرفی شدند

طراحان و مدیر هنری موزیكال الیور توییست معرفی شدندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شمارش معكوس برای اجرای موزیكال الیور توئیست آغاز شده و تمرینات سخت و فشرده گروه‌های موسیقی و نمایشی در طبقه هفتم تالار وحدت همچنان ادامه دارد.

سهیل دانش اشراقی طراح صحنه و مدیر هنری این پروژه و همچنین سایر طراحان در حوزه‌های مختلف، عوامل اجرایی و هنری را همراهی می‌كنند.

دانش اشراقی مدیریت هنرى و طراحی نمایش‌هاى «لامبورگینى»، «مى سى سى پى نشسته می‌میرد» و همكاری در فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی خارجی همچون «بادیگارد»، «ماه تى تى»، «آذر»، «كرامپوس»، «فنوم»، «نینیو»، «گودزیلا ٢» را در كارنامه خود دارد.

همچنین مرتضی نجفی طراحی نور، علی براتی طراحی حركت، سارا اسكندری طراحی چهره پردازی و شیما میرحمیدی طراحی لباس و اكسسوار را در موزیكال الیور توئیست بر عهده دارند.

مرتضی نجفی طراحی نور نمایش «می سی سی پی نشسته می‌میرد» و «لامبورگینی» و همچنین فیلم‌های سینمایی «اژدها وارد می‌شود»، «من دیگو مارادونا هستم»، «سد معبر»، «امکان مینا»، «مادر قلب اتمی» ... را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین علی براتی علاوه بر تدریس بدن و حرکت، طراحی حركت نمایش‌های «دریادلان»، «مظلوم پنجم» و حضور در فستیوال‌های بین‌المللی را تجربه کرده است.

از جمله فعالیت‌های سارا اسکندری به عنوان طراح چهره‌پردازی موزیکال الیور توئیست علاوه بر دریافت جوایز متعدد می‌توان به آثار «اتاق ورونیکا»، «تن تن»، «راز قصر مونداس»، «افسون معبد سوخته»، «فهرست»، «هملت»، «رویای نیمه‌شب تابستان» و ... اشاره کرد.

شیما میرحمیدی نیز به عنوان طراح لباس و اکسسوار با اخذ جوایز متعددی همچون جایزه ملی بنیاد نخبگان و جشنواره تئاتر فجر در سال 1390 طراحی لباس نمایش‌های «اگه بمیری»، «رویای نیمه شب تابستان» و «خاطرات كابوس‌های بك جامه‌دار» را بر عهده داشته است.

موزیكال الیور توئیست به كارگردانی حسین پارسایی از اواخر آبان ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحان و مدیر هنری موزیكال الیور توئیست معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..