تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت توسعه تشکل‌های مردمی برای گسترش فعالیت های قرآنی

ضرورت توسعه تشکل‌های مردمی برای گسترش فعالیت های قرآنی/ دغدغه‌ سازمان اوقاف، ترویج موقوفات قرآنی استبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل ازروابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه ششمین جلسه ستاد حفظ قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی،نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و محمد امیری، مسئول دبیرخانه ستاد حفظ قرآن برگزار شد.


در این جلسه حجت‌الاسلام محمدی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه ها واهتمام اصلی سازمان اوقاف ، مباحث قرآنی است، تصریح کرد: اولویت‌های سازمان سه محور مهم چون مباحث قرآنی، امامزادگان و موقوفات است که در این بین فعالیت‌های قرآنی در اولویت اول سازمان قرار دارد .


وی با تأکید بر اینکه یکی دیگر از دغدغه‌های ما در سازمان اوقاف، فرهنگ‌سازی و ترویج موقوفات قرآنی است، بیان کرد: این مهم باید با استفاده از ابزارهای مختلف همچون هنر، فناوری‌های روز و ... انجام گیرد و اهمیت این مسئله برای مردم هر چه بیشتر تبیین شود تا شاهد پیشرفت روزافزون مقوله وقف در حوزه قرآنی باشیم.


وی عنوان کرد: ایجاد و طراحی مراکز فرهنگی قرآنی در بقاع متبرکه با توجه به پیش توسعه‌هایی که در امامزادگان در حال انجام است، جزو اولویت‌ها قرار گیرد و با توجه به انجام طرح‌های توسعه‌ای عمرانی امامزادگان ایجاد این مراکز با اقتضائات آموزشی و ... در دستور کار قرار گیرد.


حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: یکی دیگر از مباحث مهم ایجاد تشکیلات مردم‌نهاد قرآنی در جامعه است تا بتوانند راهبری و هدایت وتوسعه فعالیت‌های قرآنی جامعه را بدست بگیرند.
این نشست ها به صورت ماهانه و با هدف اهتمام بیش از پیش به فعال‌سازی ستاد در مرکز حوزه قرآنی و تجمیع و تمرکز فعالیت‌های حفظ قرآن بر گزار می شود .

انتهای پیام/

دغدغه‌ سازمان اوقاف، ترویج موقوفات قرآنی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت توسعه تشکل‌های مردمی برای گسترش فعالیت های قرآنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..