تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت موكب‌های سازمان اوقاف در مرز شلمچه از 6آبان آغاز می شود

فعالیت موكب‌های سازمان اوقاف در مرز شلمچه از 6آبان آغاز می شود /توزیع بیش از 90 هزار وعده غذای گرم از محل نیات واقفانبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت وگویی با بیان این مطلب گفت: همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی موکب سازمان اوقاف و امور خیریه با همکاری استان‌های جنوبی بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان با محوریت استان فارس در منطقه مرزی شلمچه دائر می‌شود که در قالب کمپ‌های اسکان ویژه زائرین اربعین حسینی، پذیرایی از زوار در قالب صبحانه، ناهار و شام و پخت و توزیع روزانه غذای گرم در بین زائران فعالیت می‌کنند.


عضو ستاد اربعین حسینی سازمان اوقاف با بیان اینکه خدمت‌رسانی به موکب‌های اوقاف طی ۱۶روز و در فاصله ششم تا ۲۱ آبان‌ماه انجام می‌شود، گفت: ارائه خدمات‌رسانی به زوار حسینی در ایام اربعین برای سومین سالی متوالی است که توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در منطقه مرزی شلمچه انجام می‌شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس با اشاره اینکه براساس هماهنگی به‌عمل آمده روزانه ۲۳ نفر در محل موکب‌ها حضور خواهند داشت و به عموم زائران خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: در این ایام از محل موقوفات منطبق بر اجرای نیات واقفین توزیع و پخت روزانه ۳ هزار پرس غذا در زمان ناهار و ۳ هزار پرس برای شام به زائران اربعین طی ۱۶ روز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

توزیع بیش از 90 هزار وعده غذای گرم از محل نیات واقفان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت موكب‌های سازمان اوقاف در مرز شلمچه از 6آبان آغاز می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..