تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه ویژه اپل برای عرضه آیفون X

برنامه ویژه اپل برای عرضه آیفون Xبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تنها 2 هفته تا تاریخ عرضه گوشی پرچمدار شرکت اپل باقیست. آیفون X نام گوشی هوشمند پرچمدار اپل است که کمتر از 2 ماه پیش رونمایی شد و در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارشی که KGI از شرکت اپل ممنتشر کرده  احتمالا این شرکت موفق شده است تعداد بسیاری از این گوشی هوشمند را برای روز عرضه آماده کند و به دست کاربران خود برساند.

این منبع اعلام کرده است تعداد نسخه‌های تولید شده از آیفون X در روز عرضه به 2 تا 3 میلیون خواهد رسید. اما می‌توان گفت که سال 2018 سال بهتری برای آیفون X و شرکت اپل خواهد بود چراکه تولید انبوه این گوشی در سال 2018 خواهد بود.

 انتهای پیام/

اپل برنامه ویژه‌ای برای عرضه آیفون X دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه ویژه اپل برای عرضه آیفون X»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..