تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت مدیران و هنرمندان سیما از ملکه رنجبر

عیادت مدیران و هنرمندان سیما از ملکه رنجبربه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش ملکه رنجبر بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی، به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و تحت عمل جراحی و بیهوشی سنگین ۴۸ ساعته قرار گرفت و چند روزی است که به هوش آمده است.

پس از تحمل شرایط سخت بیماری، جمعی از مدیران سیما و هنرمندان تلویزیون امروز از این هنرمند پیشکسوت کشورمان عیادت کردند.

همچنین در این دیدار، دکتر پورحسین قائم مقام معاونت سیما در گفتگویی با فریبرز ایروانی فرزند رنجبر از روند درمان او آگاه شد و در طول این ملاقات رنجبر با ابراز خرسندی از این دیدار از مدیران و همکاران خود قدردانی کرد.

فریبرز ایروانی فرزند این هنرمند پیشکسوت تلویزیون با تاکید بر پایداری وضعیت مادرش پس از عمل جراحی از هوشیاری او خبر داده و خواهان دعای خیر مردم ایران برای سلامتی مادر خود شد.

وی از دکتر پورحسین قائم مقام معاونت سیما، مرتضی طاهری رئیس دفتر این معاونت، مهران مهام تهیه‌کننده و مهران غفوریان بازیگر و کارگردان برای همراهی خانواده رنجبر در این ایام سخت، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

عیادت قائم مقام سیما از بازیگر پیشکسوت تلویزیون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت مدیران و هنرمندان سیما از ملکه رنجبر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..