تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نکونام به حذف تیم ملی نوجوانان فوتبال از جام جهانی +عکس

واکنش نکونام به حذف تیم ملی نوجوانان فوتبال از جام جهانی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان که در جام جهانی 2017 هند در این رده سنی حضور داشت ، با وجود  قرعه سخت توانست با سه پیروزی از گروه خود صعود کند و با شکست دادن مکزیک برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر جهان صعود کند.

تیم ملی نوجوانان در مرحله یک چهارم نهایی  امروز (یکشنبه ) در برابر تیم قدرتمند اسپانیا قرار گرفت  که برخلاف انتظار بازی ضعیف تری را به نمایش گذاشت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا با جام جهانی خداحافظی کند. با این حال هیچ کس انتظار حضور نوجوانان ایرانی را در این مرحله نداشت و از این نظر آنها مورد تمجید ورزشکاران و مردم کشورمان قرار گرفتند.

در این میان جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و رکورد دار بازی ملی در کشورمان با انتشار پستی اینستاگرامی  از عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نوجوانان تمجید کرد و نوشت:

"خسته نباشيد شير بچه هاى ايران زمين،تمام ايرانيها به شما افتخار ميكنند
شما باعث افتخار ايران هستيد
اميدوارم كه تك تك شما بتوانيد آينده فوتبال ايران را بسازيد
اميدوارم مسئولين براى حفظ اين تيم تلاش كنند
شما لايق بهترينها هستيد
زنده باد ايران "

واکنش نکونام به حذف تیم ملی نوجوانان فوتبال از جام جهانی +عکس 

انتهای پیام/

 تمجید جواد نکونام از تیم ملی فوتبال نوجوانان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نکونام به حذف تیم ملی نوجوانان فوتبال از جام جهانی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..