تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگارش فیلمنامه «استندآپ کمدی» ادامه دارد/ اثری طنز همراه با نقد اجتماعی

یک کارگردان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمیدرضا حافظی فیلمنامه استندآپ کمدین را می نویسدحمیدرضا حافظی کارگردان و فیلمنامه نویس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جدیدترین فعالیت خود اظهار کرد: هم اکنون مشغول نگارش فیلمنامه‌ای طنز با نام «استندآپ کمدین» هستم که این طرح را به طور موازی هم برای سینما و هم برای تلویزیون پیش می‌برم.

این طنزپرداز درباره موضوع این فیلمنامه گفت: شخصیت اصلی این درام یک استندآپ کمدین است و در واقع می‌توان گفت که این اثر به چگونه طنزپرداز شدن این استندآپ کمدین می‌پردازد که همین ماجرا به خودی خود دست مایه موضوع طنز و کمدی قرار می‌گیرد. ضمن آنکه این فیلمنامه در کنار سرگرم کردن مخاطب، بهانه‌ای برای نقد اجتماعی نیز هست.

وی درباره چگونگی کارگردانی این اثر و بازیگران فیلم گفت: هنوز به این مسائل فکر نکرده‌ام و در حال حاضر تمرکزم را بر روی نگارش فیلمنامه گذاشته‌ام، ضمن آنکه من، در کنار نوشتن این اثر مشغول به کار تدریس برای صداوسیما در زمینه طنز هستم و کارگاه‌هایی را در این خصوص برگزار می‌کنم که همین باعث می شود که روند نگارش فیلمنامه کند شود.

گفتنی است؛ حمیدرضا حافظی در ژانر کمدی به فعاليت سينمایی می‌پردازد. نوشتن پيش از هزار و 500 دقيقه انيميشن داستانی در قالب‌های کوتاه، مجموعه سريال و فيلم بلند سينمایی از فعاليت‌های اوست که از ميان آنها می‌توان به آثار موفقی همچون انيميشن بلند «هفت رنگ»، مجموعه تلويزيونی «خمره» و انيميشن کوتاه «کيمياگر» اشاره نمود، نگارش فيلمنامه بلند سينمایی «دزد روياها» آخرين کار او در اين زمينه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگارش فیلمنامه «استندآپ کمدی» ادامه دارد/ اثری طنز همراه با نقد اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..