تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز آخرین مهلت ارسال مقالات و بازی‌های جدی به دبیرخانه DGRC

امروز آخرین مهلت ارسال مقالات و بازی‌های جدی به دبیرخانه DGRC به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز، 30 مهرماه آخرین مهلت ارسال مقالات به کنفرانس DGRC است. با توجه به اینکه این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، از پژوهشگران گرامی درخواست می‌شود حداکثر تا پایان ساعت 24 امروز مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال تحت حمایت شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه علم و صنعت ایران است. مقالات ارسالی پس از داوری و در صورت تایید نهایی، در یکی از دو بخش «ارائه شفاهی» یا «ارائه پوستری» پذیرفته می‌شوند.

تمامی مقالات پذیرش شد در کنفرانس، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا (CIVILICA) نمایه می‌گردند.

بهترین مقالات

از میان مقالات پذیرش شده در هر خوشه، یکی از مقالات، مشروط به کسب امتیاز مورد نظر داوران به عنوان «مقاله برتر خوشه» شناخته شده و جایزه ویژه دریافت می‌نماید.

علاوه بر این، مقالات حائز شرایط، به شکل نسخه گسترش یافته برای چاپ در مجلات منتخب در نظر گرفته می‌شوند. «فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات فرهنگی» و «فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت توسعه فناوری»، «فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات رسانه‌های نوین» و ژورنال بین­ المللی حوزه رسانه، "Asian Journal of Communication" پذیرنده مقالات برتر حوزه علوم انسانی و علوم اجتماعی هستند. همچنین «فصلنامه علمی پژوهشی فناوری اطلاعات و ارتباطات (IJICTR)» برای مقالات فنی-مهندسی انتخاب شده‌اند.

راهنمای نگارش مقاله

مقالات ارسالی باید حداکثر در 12 صفحه مطابق با قالب‌های استاندارد کنفرانس آماده شده و ارسال گردند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از چگونگی نگارش مقاله برای این کنفرانس، روی یکی از لینک‌های زیر کلیک کرده و قالب نگارش مقاله این کنفرانس را دانلود نمایید:

قالب برای مقالات فارسی:

http://direc.ir/Uploads/DGRC/DGRC2017TemplateFarsi.doc

قالب برای مقالات انگلیسی:

http://direc.ir/Uploads/DGRC/DGRC2017TemplateEnglish.doc

منبع : بنیاد ملی بازی های رایانه ای

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز آخرین مهلت ارسال مقالات و بازی‌های جدی به دبیرخانه DGRC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..