تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی نهنگ آبی علت خودکشی دو دختر اصفهانی (عکس)

بازی نهنگ آبی علت خودکشی دو دختر اصفهانی (عکس)

 

به گزارش ایران ناز در پی خودکشی همزمان دو دختر در اصفهان با پرتاب خود از روی پل چمران ،تحقیقات پلیس به کشف علت خودکشی این دو دختر انجامید ! 2 دختر حدود 16 ساله روز شنبه در پی سقوط از پل چمران اصفهان به شدت مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

 

این حادثه در ساعت 11 و 38 دقیقه امروز اتفاق افتاد و هر دو دختر دچار مصدومیت شدید شدند. دختران مصدوم پس از ارائه خدمات درمانی اولیه بلافاصله به بیمارستان های امین و غرضی اصفهان منتقل شدند.

بازی نهنگ آبی علت خودکشی دو دختر اصفهانی (عکس)

 

رئیس پلیس استان اصفهان از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر و مرگ یک نفر از آنان و مجروحیت دانش آموز دیگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.

 

به گزارش ایران ناز سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس پلیس استان اصفهان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط دو دختر نوجوان از پل روگذر در شهر اصفهان، تیم فوریت های پلیسی بلافاصله به محل اعزام شد.

 

این مقام انتظامی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه یکی از دختران که 15 ساله بود در دم جان باخت و دیگری که 16 ساله بود به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

 

وی همچنین تصریح کرد: بر اساس گزارش های موجود حال دانش آموز مجروح نیز وخیم اعلام شده است.این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: این دو نوجوان قبل از پرت کردن خود توسط یک ضبط صوت، با خانواده خود خداحافظی کرده و علت این کار را انجام بازی آنلاین نهنگ آبی در فضای مجازی اعلام کرده اند .

 

معصوم بیگی با اشاره به اینکه نوجوان مجروح شده نیز بیان داشته که تحت تاثیر بازی دست به این اقدام زده است، خاطرنشان کرد: پلیس در خصوص بازی نهنگ آبی هشدارهایی داده بود؛ این بازی در کشورهای مختلف قربانی گرفته و تاثیربسیاری بر ذهن دارد و افراد را وادار به رفتارهای پرخطری همچون خودزنی و خودکشی می کند.

 

وی تاکید کرد: پدر و مادرها می بایست همواره بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند و این را بدانند که فضای مجازی در برخی مواقع از فضای واقعی خطرناک تر است.

 

امدادگران اورژانس سه دقیقه پس از اعلام حادثه به محل رسیدند و خدمات اولیه درمانی را به 2 دختر جوان ارائه کردند.به گفته شاهدان عینی حاضر در محل حادثه، این 2 دختر بطور همزمان خود را از بالای پل چمران به پایین پرتاب کرده اند

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی نهنگ آبی علت خودکشی دو دختر اصفهانی (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..