تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گمرک ایران اپلیکیشن موبایلی ندارد

گمرک ایران اپلیکیشن موبایلی برای استعلام اصالت شناسه بین المللی تلفن همراه ندارد

بهد گزارش شمانیوز : گمرک هیچ گونه سرویس اپلیکیشن قابل نصب بر روی موبایل برای استعلام اصالت شناسه بین المللی تلفن همراه (IMEI) ارائه نداده و اساسا چنین ادعایی تکذیب می شود .

بنابراین گزارش ؛ خدمات الکترونیکی گمرک ایران صرفا از طریق مواردی صورت می گیرد که در سایت گمرک ایران و یا کانال رسمی گمرک اطلاع رسانی می شود و شهروندان می توانند جهت آگاهی از این خدمات فقط به سایت رسمی گمرک ایران یا کانال اطلاع رسانی رسمی گمرک مراجعه کنند و اساسا ادعای وجود اپلیکیشن موبایلی گمرک ایران جهت استعلام کد شناسه بین المللی(IMEI) تکذیب می شود .

منبع:روابط عمومی گمرک ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گمرک ایران اپلیکیشن موبایلی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..