تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازتاب حضور بدل مسی در ورزشگاه نیوکمپ توسط هواداران اسپانیایی

بازتاب حضور رضا پرستش در ورزشگاه نیوکمپ توسط هواداران اسپانیاییبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته دو تیم بارسلونا و مالاگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند. از حواشی جالب توجه این مسابقه، حضور رضا پرستش، بدل ایرانی لیونل مسی در ورزشگاه نیوکمپ بود.

در همین رابطه هواداران اسپانیایی بارسا هم با انتشار پست‌هایی در صفحه اینستاگرام خود حضور رضا پرستش در نیوکمپ را بازتاب دادند.

گفتنی است؛ رضا پرستش، دانشجوی 25 ساله همدانی که شباهت زیادی به ستاره بارسلونا دارد این روزها نامی برای خود دست و پا کرده است.

در ادامه می توانید تصویری از بازتاب این خبر در اینستاگرام را مشاهده کنید.

 

بازتاب حضور رضا پرستش در ورزشگاه نیوکمپ توسط هواداران اسپانیایی 

انتهای پیام/

 بازتاب حضور رضا پرستش در ورزشگاه نیوکمپ توسط هواداران اسپانیایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازتاب حضور بدل مسی در ورزشگاه نیوکمپ توسط هواداران اسپانیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..