تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه رانندگان بدسابقه توسط بیمه

رئیس بیمه مرکزی ایران با اشاره به جزئیات قانون جدید بیمه شخص ثالث گفت: بر این اساس حق بیمه رانندگانی که تخلفات حادثه ساز دارند و تخلفات آنان در سامانه راهنمایی و رانندگی ثبت شده تا 30 درصد افزایش می یابد.

به گزارش شمانیوز: رئیس بیمه مرکزی ایران با اشاره به جزئیات قانون جدید بیمه شخص ثالث گفت: بر این اساس حق بیمه رانندگانی که تخلفات حادثه ساز دارند و تخلفات آنان در سامانه راهنمایی و رانندگی ثبت شده تا 30 درصد افزایش می یابد.

ناصر همتی گفت: بر اساس ابلاغیه جدید حق بیمه، تخفیف ها، جرایم حق بیمه و تقسیط بیمه متفاوت می شود.

وی هدف از قانون جدید بیمه شخص ثالث را کمک به رانندگی ایمن تر و بالا بردن سطح ایمنی رانندگی در کشور عنوان کرد و افزود: بر این اساس حق بیمه رانندگانی که تخلفات حادثه ساز دارند و تخلفات آنان در سامانه راهنمایی و رانندگی ثبت شده تا 30 درصد افزایش می یابد.
رئیس بیمه مرکزی ایران گفت: برای رانندگانی است که رانندگی ایمن دارند و تخلفات کمی از آنان در سامانه راهنمایی و رانندگی ثبت شده باشد نیز تخفیف های ویژه در نظر گرفته شده است.
وی ابراز امیدواری کرد به منظور اجرایی شدن هرچه سریعتر این ابلاغیه سامانه راهنمایی و رانندگی ناجا که به این منطور در نظر گرفته شده است راه اندازی شود.

وی گفت: به راهنمایی رانندگی ناجا برای راه اندازی این سامانه 3 ماه مهلت داده شده است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه رانندگان بدسابقه توسط بیمه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..