تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباترین ملکه های زیبایی در طول تاریخ را ببینید!(1)

زیباترین ملکه های زیبایی

زیباترین ملکه های زیبایی , با این که هرساله زیباترین زن به عنوان « ملکه زیبایی » برگزیده می شود، اما برخی از ملکه های زیبایی حتی پس از کسب این عنوان، هنوز هم جزو زیباترین ها هستند.

هرساله جهان منتظر مسابقه ای است که در آن زیباترین زنان برای کسب عنوان زیباترین زن جهان رقابت می کنند. آغاز این مسابقات از سال ۱۹۵۱ بود و از آن سال تا دهۀ ۱۹۷۰ تعداد بینندگان این مسابقات بین المللی در سراسر جهان به بیش از دو میلیارد نفر بالغ می شد.

اما این میزان به دلایل بسیاری از جمله کاهش سطح زیبایی و فرهنگ شرکت کنندگان به میزان قابل توجهی کاهش یافت که منجر به کم شدن استانداردهای کمیتۀ داوری نیز شد.تاریخ این مسابقات، پر است از زنان زیبا که نفس ها را در سینه حبس می کنند و تبدیل به اسطوره های زیبایی می شوند. این ملکه ها با وجود سن و سالشان، هنوز هم از زیبایی و جذابیت خود لذت می برند و باید گفت آنان جزو زیباترین زنان جهانند.

جنیفر هاوکینز ملکه زیبای استرالیایی JENNIFER HAWKINS

این زیبای استرالیایی زمانی که در سال ۲۰۰۴ به عنوان ملکه زیبایی دست یافت، مطرح شد.

او یک بار در طول مسابقه کاملاً اتفاقی به زمین خورد که منجر به ظاهر شدن لباس های زیرش در مقابل چشم میلیون ها بیننده گردید و از این جهت وضعیت بد و شرم آوری را در طول مسابقه تحمل کرد. با وجود این که سن هاوکینز کمی بالا رفته اما هنوز هم جذابیت و زیبایی خود را با ویژگی های ایده آلش حفظ کرده است.

زیباترین ملکه های زیباییجنیفر هاوکینز ملکه زیبای استرالیایی تصاویر زیباترین ملکه های زیبایی تاریخ

ناتالی گلبووا زیباترین زن جهان با چشمانی خاص و جذاب NATALIE GLEBOVA

او اصالتاً روس و اهل کاناداست و در سال ۲۰۰۵ به عنوان ملکه زیبایی جهان معرفی شد.
گلبووا را به داشتن جذابیتی خاص و چشمانی که می تواند با مغناطیسش مخاطب را هیپنوتیزم کند، توصیف می کنند.
وی پس از کسب این عنوان وارد برنامه های تلویزیونی، رقص و نویسندگی شده است.

زیباترین ملکه های زیباییناتالی گلبووا از زیباترین ملکه های زیبایی

آگبانی دارگو نخستین ملکه زیبایی سیاهپوست AGGBANI DARGO

وی اهل نیجریه است و نخستین زن سیاهپوستی است که توانسته عنوان ملکه زیبایی جهان را به دست آورد. دارگو برای رهایی از رنج فقر وارد دنیای مد و زیبایی شد. پیروزی او در مسابقات سال ۲۰۰۱ که در ویتانم برگزار شد، متمایز از پیروزی سایرین بود.

میزان مشارکت بییندگان در انتخاب دارگو برای این عنوان حدود %۵۰ بوده است.

زیباترین ملکه های زیبایی

آگبانی دارگو نخستین ملکه زیبایی سیاهپوست

عکس های زیباترین ملکه های زیبایی

آیشواریا رای زیباترین ملکه زیبایی جهان AISHWARYA RAI

بی تردید، او یکی از زیباترین ملکه های زیبایی جهان به شمار می رود. وقتی آیشواریا در سال ۱۹۹۴ برنده شد، زیبایی اش دنیا را خیره کرد و امروز پس از گذشت ۲۱ سال، او زیباتر و جذاب تر از گذشته است.

آیشواریا هم اکنون یکی از ستارگان بالیوود و یکی از زیباترین زنان جهان است.

زیباترین ملکه های زیبایی

آیشواریا رای زیباترین ملکه زیبایی جهان

مونا گرود ملکه زیبایی جهنم و زیباترین چهرۀ تلویزیونی نروژ MONA GRUDT

این زیبای نروژی در دهۀ چهارم زندگی خود قرار دارد و هنوز هم از زیبایی اش که به سبب آن در سال ۱۹۹۰ مقام نخست مسابقات را کسب کرد بهره مند است. در آن دوره از مسابقات، لقب «ملکه زیبایی جهنم » را به گرودت داده بودند و وی حتی پیش بینی نمی کرد که در مقام دهم جای گیرد. وی اکنون زیباترین چهرۀ تلویزیونی در نروژ است.

زیباترین ملکه های زیبایی

مونا گرود ملکه زیبایی جهنم

لوکس تهران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباترین ملکه های زیبایی در طول تاریخ را ببینید!(1)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..