تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«کارآگاه نجار» میهمان خانه کودکان ایرانی می‌شود

«کارآگاه نجار» میهمان خانه کودکان ایرانی می‌شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه کودک سیما؛ مجموعه رئال «کارآگاه نجار» با موضوع آموزش مهارت‌های فنی به کودکان در قالب سریال داستانی هر هفته یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها رأس ساعت 17:30 دقیقه از شبکه نهال پخش می شود.

این مجموعه با بازیگری نادر سلیمانی و عرفان برزین، کارگردانی روح الله ظریف، تهیه کنندگی سارا روستاپور و با نویسندگی سپیده و سارا شاه‌حسینی تولید شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««کارآگاه نجار» میهمان خانه کودکان ایرانی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..