تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب 

محسن افشانی پس از ازدحام هاي اخیرش که در اینستاگرام به وجود آمد, مجدد درگیر حواشی شده هست که دختر خواننده اوکراینی افشا کرده هست. فیلم محسن افشانی , انتشار ویدئویی عجیب از محسن افشانی در کنار خانمی با ظاهر نامناسب موجب ایجاد غوغایی شده استکه گستره آن به این زودی اتمام نخواهد یافت.

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

این بازیگر بارها و بارها به علت‌هاي گوناگون زیادی در چشم مخاطبان پر رنگ شده.دلایلی که هیچ‌کدام به حرفه‌اي بودن او در کارش برنمی‌گردد. مثلاً یکی از علایق عجیبافشانی گرفتن سلفی‌ در جهت‌هاي گوناگون در ماشینش هست, گرچه در حالت‌هایي که سانروف خودرو حتماً داخل کادر باشد.

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

عکس‌هاي سریالی محسن افشانی با بانو دندان دکتر مشهور هم تا مدت‌ها دست به دست می شدند.محسن افشانی یکی از آن‌هایي بودکه در مراسم اختتامیه فیلم فجر با پوششی عجیب و نامتعارف حضور پیدا کرده بودند.بادیگارد داشتن هم رخداد دیدنی دیگری بود که در ابتدای کار خنده‌دار به نظر می‌آمد,

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

اما وقتی علت را از افشانی جویا شدند, این‌طور جواب داد که مدتی هست,چند نفر ناشناس تهدیدش میکنند که هرجا وی را ببینند با قمه او آسیب می زنند.چندی بعد هم با تعدادی از بازیگران, راهی کربلا شد و در پیاده‌روی اربعین شرکت کرد.تابستان سال 1395 محسن افشانی به همراه خواهرش سمیه افشانی مهمان برنامه‌ي شیدایی شده بودند.

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

محسن افشانی در آخرین دقایق برنامه شیدایی با بوسیدن خواهرش وارد گود حاشیه‌ شد.سایت‌ها و کانال‌هاي تلگرامی عنوان همسر را جایگزین خواهر کردند و تحویل مردمی دادندکه اصل برنامه را ندیده بودند.محسن افشانی شهریور همین مشابه مهمان یک برنامه‌ي تلویزیونی بودکه از شبکه‌ي نسیم اکران می‌شد. باربد بابایی که در این برنامه مجری بود, بحث را به سمت علت ازدواج نکردن افشانی کشاند.

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

محسن افشانی هم که یاد عشق قدیمی‌اش افتاده بود گریه‌اش گرفت و صادقانه تجربه‌ي تلخی که داشته را تایید کرد.با اکران شدن ویدیو گریه محسن افشانی, خانمی که سال‌ها پیش تصاویرش به عنوانهمسر افشانی اکران شده بود, ویدیویی را منتشر کرد و در آن خودش را همان عشق از دست رفته‌ي محسن افشانی معرفی کرد.

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

این ویدیو که تنها با هدف تظاهر و مطرح شدن تهیه شده بود واکنش و تکذیب محسن افشانی را در پی داشت. افشانی همین طور گفت که از آن بانو شکایت خواهد کرد.

حاشیه هاي غوغایی محسن افشانی

حاشیه‌‌هاي گریه کردن روی آنتن زنده هنوز تمام نشده بود که چند روز پیش رخداد دیگری افتاد.یک عکس غوغایی و بسیار عجیب از لباسی زنانه برای مدت زمان خیلی کوتاهی روی استوری محسن افشانی قرار گرفت.استوری فورا پاک شده بود اما همان یکی دو دقیقه کافی بود تا آدم‌هاي زیادی آن عکس را سیو کرده

فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب

و منتشر کنند.بعد از این رخداد کامنت‌هاي صفحه‌ي محسن افشانی به سرعت چندان شدند.او در جواب به خبرگزاری‌ها گفته بود شکایت کرده هست و تا جواب شکایتش نیاید به هیچ سوالی جواب نخواهد داد.محسن افشانی با پست عکس دیگری در اینستاگرامش, متن عجیبی با این مضمون را پیوست کرد:«سرانجام که پام میرسه مملکتم برسم, مجروح می کنم مسبب این حواشی رو»

این حاشیه‌ها هنوز تمام نشده بود که انتشار ویدئویی دیگراز محسن افشانی حاشیه‌ها غوغایی‌تر شد.وی در این ویدئو که در کنار خانومی حضور دارد و می گوید; لنی هستن, همسر دوست بسیارخوب من آقا سعید عزیز از اکراین من فن ایشون هستم و ایشون هم فن بسیار مفید من هستن خیلی جاتون خالیه تو شهر دبی.

گفتنی هست این ویدئو در استوری لنی برلین منتشر شده اما به علت اینکه محسن افشانی تگ شده بود خیلی سریع در تلگرام و شبکه های مجازی اکران شد.این ویدیو با انعکاس هاي عجیب غریبی در شبکه های مجازی روبه رو شده هست.این موضوع که آینده کاری و زندگی شخصی وی بعد از انتشار این ویدئو چه می شودتامل برانگیز دارد.

مطالب مرتبط :

همه چیز درباره محسن افشانی و گریه برای عشقش

پلیس فتا و ماجرای شکایت محسن افشانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم جنجالی محسن افشانی در کنار دختر بی حجاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..