تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها

۶۱۱۰۲۳

۱۵۴۳  بازدید

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: برای این که بدانید در فصل پیش رو چه چیزهایی مد است و بیشترین طرفدار را دارد، ما از مشهورترین طراحان مد خواسته ایم تا شما را راهنمایی کنند. در ادامه مدل های لباسی که در پاییز 2017 مد می شوند را برایتان آورده ایم تا اگر شما هم دوست داشتید که با مد روز پیش روید، دست به کار شوید.

پارچه های زربفت

زری یا زربفت پارچه‌ای ظریف و بسیار گران بهاست که چله یا تار آن از ابریشم خالص است و پودهای آن ابریشم رنگی و یکی از پودها، نخ گلابتون است که می‌تواند زرین یا سیمین باشد.  این پارچه را نه تنها برای لباس، بلکه برای کیف، کفش و شلوار هم استفاده می کنند.

 مدهای پاییز 2017 برای خانم ها

 

پارچه های چهارخونه

پارچه های چهارخونه همیشه روی مد هستند، اما در فصل های سردی چون پاییز و زمستان، طرفداران بیشتری دارند. طراحان این پارچه را بیشتر برای کت و دامن استفاده می کنند. خوبی این طرح آن است که در رنگ های مختلفی وجود دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود، یکی را انتخاب کنید.

 مدهای پاییز 2017 برای خانم ها

 

گلدوزی 

چند وقتی است که طرح های گلدوزی بار دیگر توجه طراحان لباس را به خود جلب کرده اند که پاییز امسال نیز از آن مستثنی نیست. این مد شامل طرح های گلداری است که اکثرا روی کت یا بلوز کار شده است.

 مدهای پاییز 2017 برای خانم ها

 

پارچه های مخملی

پارچه های مخملی  از پاییز سال گذشته بار دیگر به دنیای مد و فشن راه یافتند و هنوز هم که هنوز طرفداران خاص خود را دارند. این مدل پارچه ها بیشتر در رنگ های جواهرات یا خاکستری و مشکی وجود دارند و برای هر نوع لباسی از پیراهن گرفته تا کت و... مورد استفاده قرار می گیرند.

 مدهای پاییز 2017 برای خانم ها

 

کفش پاشنه بلند

کفش های پاشنه بلند همیشه روی مد بوده اند اما طبق تحقیقات مجله «Pinterest» 31% بیش از سال گذشته، کلمه «کفش پاشنه» بلند در اینترنت و سایت های مد و فشن سرچ شده اند که همین نشاندهنده تمایل بیشتر خانم ها در فصل پاییز به این اکسسوری است.

 مدهای پاییز 2017 برای خانم ها

 

خز

خز، همیشه در پاییز و زمستان مد می شود اما امسال نه تنها برای گرمای آن بلکه برای زیبایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که آن را علاوه بر لباس، روی اکسسوری ها نیز خواهید دید.

 مدهای پاییز 2017 برای خانم ها

 

کیف های گرد

اگر در کلکسیون کیف هایتان کیف گرد دارید، خوشحال باشید زیرا پاییز امسال کیف های گرد هستند که در بازار حکمرانی می کنند. شما می توانید هر جنس و رنگی از این کیف را که دارید به دست بگیرید و در میان جمع بدرخشید.

 مدهای پاییز 2017 برای خانم ها

 

لایه های مختلف لباس

از آن جهت که در پاییز دمای هوا متغیر است، یک لحظه گرم و یک لحظه سرد می شود، شما می توانید از شیوه چند لایه لباس پوشیدن استفاده کنید. در این صورت به راحتی می توانید آنها را به تن کنید یا از تن تان در آورید. در پاییز امسال نیز کت های بلند مد شده اند. شما می توانید آنها را به سادگی با شلوار جین یا هر لباس دیگری ست کنید.

 مدهای پاییز 2017 برای خانم ها

 

جامپ سوییت

 جامپ سوییت ها در این فصل بسیار طرفدار دارند. تنها تفاوت این مدل لباس با دیگر لباس ها، جزییات بیشتری است که روی آن کار شده. بنابراین اگر می خواهید جامپ سوییت ای برای پاییز امسال تان بخرید، سعی کنید آنهایی را که طراحی مدرن و تزیینات بیشتری دارند، انتخاب کنید.

 مدهای پاییز 2017 برای خانم ها

 

دامن های روی زانو

از آنجا که فصل گرما پایان یافت، قد لباس هایی که به تن می کنیم نیز بلندتر می شود. دامن های تا روی زانو نیز از مدل های محبوب و پرطرفدار پاییز امسال هستند.

 مدهای پاییز 2017 برای خانم ها

 

شلوار گشاد

احتمالا اکثر شلوارهای داخل کمد شما تنگ هستند اما وقت اش است که به مدل شلوارهایتان تغییری دهید. شلوارهای گشاد در این فصل بر شلوارهای تنگ برتری دارند. این مدل شلوار در اینترنت نسبت به سال گذشته حدود 89% بیشتر سرچ شد که خود محبوبیت این مدل را نسبت به مدل های دیگر ثابت می کند.

 مدهای پاییز 2017 برای خانم ها

 

پیراهن های دکمه دار

چند سالی بود که خبری از پیراهن های دکمه دار نبود اما پاییز امسال بار دیگر این مدل لباس توجه طراحان و مردم را به خود جلب کرد. شما می توانید طرح های مختلفی از این لباس را، از طرح های گلدوزی شده گرفته تا مرواریدکاری شده، از بازار تهیه کنید.

 مدهای پاییز 2017 برای خانم ها

 

پیراهن های یقه دار

این مدل پیراهن که به پیراهن های یقه ویکتوریایی شهرت دارند، نام خود را از مدل لباس های یقه دار زمان ویکتوریا به ارث بردند. این مدل لباس هر سال طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند.

مدهای پاییز 2017 برای خانم ها 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..