تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت بيش از سه هزار ميليارد ريال خسارت توسط بیمه البرز

شركت بيمه البرز در سه ماهه دوم امسال بيش از سه هزار ميليارد ريال خسارت به بيمه‌گزاران خسارت ‌ديده خود پرداخت كرد.

به گزارش شمانیوز، از اين مبلغ بيش از يك هزار و ۴۶۰ ميليارد ريال بابت خسارت هاي رشته بيمه هاي اشخاص و يك هزار و ۳۷۰ ميليارد ريال بابت خسارت هاي رشته بيمه خودرو پرداخت شده است. 

اين گزارش حاكي است، بيمه البرز در تابستان سال جاري در رشته بيمه مسووليت مبلغ ۱۶۶ ميليارد ريال خسارت به بيمه‌گزاران خسارت ديده خود پرداخت كرد كه پس از بيمه‌هاي اشخاص و خودرو، بيشترين خسارت پرداختي بيمه البرز در سه ماهه دوم امسال است.

بر اين اساس، بيمه البرز در همين مدت در رشته‌هاي بيمه آتش سوزي بيش از ۴۵ ميليارد ريال، بيمه‌ باربري ۳۵ ميليارد ريال، مهندسي مبلغ ۲۲ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال، انرژي مبلغ ۱۳ ميليارد و ۵۷۱ ميليون ريال و در رشته عمر و اندوخته ۶ ميليارد و ۱۳۷ ميليون ريال خسارت پرداخت كرد.

بنا بر اين گزارش،‌ شركت بيمه البرز طي ماه‌هاي تير،‌ مرداد و شهريور سال ۹۶، به ۱۲۴ هزار و ۱۶۸ فقره پرونده خسارت رسيدگي و خسارت وارده به بيمه گزاران خود را پرداخت كرد.

منبع:روابط عمومي بيمه البرز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت بيش از سه هزار ميليارد ريال خسارت توسط بیمه البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..