تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای بازیگر مشهور از دختردار شدنش خبر داد

آقای بازیگر مشهور از دختردار شدنش خبر دادبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زندگی شخصی هنرمندان همیشه یکی از جذاب ترین بخش ها برای مردم است و کوچک ترین خبرها از ازدواج و فرزنددار شدن آنها برای هوادارانشان حائز اهمیت است.

یکی از سوژه های داغ این روزهای زندگی سام درخشانی تولد دخترش برکه است که بارها و بارها سام درخشانی به علاقه اش برای داشتن دختری به نام برکه اشاره کرده بود.

در همین رابطه سام درخشانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود زمان به دنیا آمدن فرزندش را اعلام کرد.

سام درخشانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"با عسل خانم و بركه...
پ ن:ايشالا اذر بدنيا مياد"

 آقای بازیگر مشهور از دختردار شدنش خبر داد

انتهای پیام/

سام درخشانی از دختردار شدنش خبر داد+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای بازیگر مشهور از دختردار شدنش خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..