تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارنظر دو تهیه کننده سینما درباره حذف تدریجی شورای پروانه ساخت

با حذف شورای پروانه ساخت موافقم/گفتمان مشکلات را حل می کند/درباره خط قرمزها باید به تعریف مشترک و درست برسیمبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روزی است بحث حذف تدریجی شورای پروانه ساخت و گفتگو با نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان یک اثر قبل از صدور پروانه ساخت در محافل خبری و سینمایی پررنگ شده است. در این راستا سراغ دو تن از تهیه کنندگان سینما رفتیم و نظر آنها را خواستار شدیم.

سید امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما درباره این موضوع گفت: اتفاق خوبی است که قبل از صدور پروانه ساخت فرصت بحث و گفتگو و دفاع به افرادی را بدهیم که می خواهیم قضاوتشان کنیم؛ چرا که این کار به ارتقای سطح کیفی آثار کمک خواهد کرد و بسیاری از مشکلات را از بین می برد.

وی عنوان کرد: من تهیه کننده قبل از ساخت یک فیلم، فیلمنامه آن را به کارشناسان و متخصصان سینما می دهم و نظر آنها را خواستار می شوم. اگر این اتفاق در شورای پروانه ساخت با حضور عوامل سازنده آن رخ دهد، تاثیر بسزایی خواهد داشت چون به گفتمان و برای رسیدن به جای بهتر ختم می شود.

پروین حسینی خاطر نشان کرد: حداقل خروجی این گفتمان در شورای پروانه ساخت این است که با افراد کارشناس سینما رایزنی می کنیم و کیفیت اثر بالاتر می رود.

 سعید خانی تهیه کننده و پخش کننده سینما هم اظهار داشت: به نظرم این گفتگو مانند هر گفتگوی دیگری می تواند به سود باشد و به شخصه موافق آن هستم؛ چون از شورای پروانه ساخت همیشه فقط اسامی را می شنویم و دیدنشان مشکل است.

وی افزود: مشکل اصلی ما بر سر تعریف نشدن درست خط قرمزهاست. اگر به این لحاظ به یک نقطه مشترک و یکسان برسیم، طبیعتاً شورای پروانه ساخت حذف می شود.

انتهای پیام/

 تهیه کنندگان از مزایای حذف شورای پروانه ساخت گفتند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارنظر دو تهیه کننده سینما درباره حذف تدریجی شورای پروانه ساخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..