تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایتخت فولکس واگن قورباغه‌ای در جهان + فیلم

+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اهالی محله‌ای در مکزیکوسیتی علاقه خاصی به فولکس واگن بیتل یا همان فولکس قورباغه‌ای، سوسکی و یا کفشدوزکی معروف دارند. 

بیشتر تاکسی‌های محله‌ای تپه‌ای در مکزیکوسیتی از نوع فولکس‌های قورباغه‌ای هستند و محلی‌ها این منطقه را به نام سرزمین سوسک ها می شناسند، حدود 2500 تاکسی فولکس واگن غیر قانونی در محل تردد دارند. در این محله خیابان‌ها بقدری باریک و شیب دارند که هیچ وسیله نقلیه عمومی نمی تواند در آنها براند.

اهالی محل معتقدند این ماشین برای رویارویی با سختی ها ساخته شده، قیمتش ارزان و بنزین زیادی نمی خواد، قطعات یدکیش گران نیست و راحتی تعمیر می‌شوند پس مورد خوبی است.  این خودروها گرچه قدیمی هستند اما با تر و فرزی تمام در خیابان تنگ و پرشیب کوالتپ مسافرها را جابجا می‌کنند.

کارخانه فولکس واگن در پوئبلا  مکزیک 40 سال تمام این فولکس را تولید کرد، و 15 سال پیش خط تولید به کار خود پایان داد.

گفتنی است؛ طراحی این خودرو توسط شخصیبه نام فردیناند پورشه و با انگیزه ساخت خودرویی ارزان برای مردم آلمان پس از جنگ جهانی دوم ساخته شد و در حدود 40 سال تغییر چندانی پیدا نکرد. کمپانی فولکس واگن در فاصله سالهای 1938 تا 2003  توانست در حدود 21 میلیون دستگاه از انواع فولکس‌ را تولید کند.

انتهای پیام/

محله‌ای که تنها در آن فولکس واگن رفت و آمد می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایتخت فولکس واگن قورباغه‌ای در جهان + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..