تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ دندان شکن نوجوان ایرانی به ترامپ + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیشدونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  صحبت های سخیفی  درباره سیاست هایش در قبال ایران داشت و با اتهامات دروغ علیه کشورمان، اظهارات وقیحانه ای  نسبت به ملت ایران مطرح کرد.

ترامپ با استفاده از لفظ جعلی برای خلیج همیشه فارس اوج کینه خود نسبت به مردم کشورمان نشان داد. این اقدامات خصمانه ترامپ علیه ایران خشم مردم و واکنش‌های گسترده کاربران در فضاهای مختلف در پی داشت . به گونه ای که در فیلمی که از دختر نوجوان ایرانی منتشر شد، وی به  صحبت‌های بی‌پایه و اساس ترامپ ، پاسخی دندان شکن داد.

این نوجوان گفت: این یک جُک برای من و همه مردم ایران و جهان بود. چه کشوری جنگ را بین سوریه با عراق انداخت؟ آمریکا. چه کشوری یک عالمه بمب اتم داره؟ آمریکا. من فکر می کنم تو استعداد خوبی در کمدی داری. یک کارگردان به من پیشنهاد بازی در یک فیلم کمدی را داد. ولی من تورو به آن معرفی می کنم که بروی و در فیلمش بازی کنی.


انتهای پیام/

ترامپ بازیگر کمدی خوبی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ دندان شکن نوجوان ایرانی به ترامپ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..