تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : کونته: هرگز از اخراج شدن نمی ترسم :: ورزش سه

اشتراک گذاری در فیسبوک

توئیت

کد خبر: ۱۴۶۹۰۹۸/۴۲

زمان: ۲۲:۵۵  
۱۳۹۶/۰۷/۲۹

بازدید: ۳,۸۹۵

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد احتمال اخراج از چلسی در فصل جاری صحبت کرد.

 

به گزارش “ورزش سه”، اگر چلسی امروز قادر به بازگشت برابر واتفورد نبود سومین باخت متوالی را در لیگ متحمل شده و اوضاع برای کونته دشوار تر می شد.

 

کونته گفت: “صادقانه بگویم فشار زیادی را حس نمی کنم؛ اما احساسم به گونه ای نیست که باشگاه در آستانه اخراج کردن من است و صادقانه من چنین فشاری را احساس نمی کنم و به کارم اعتماد دارم.

 

 

 

 

من سعی می کنم که همه چیز را برای باشگاهی که در آن کار می کنم به بهترین شکل حفظ کنم. من فصل گذشته نیز این کار را انجام دادم و این وظیفه را در کنار کادر فنی خودم در این فصل هم انجام می دهم.

 

صادقانه بگویم هرگز نگران اخراج شدن نیستم و از آن ترسی ندارم. اگر فشاری حس می کنم برای راضی بودن هواداران است، زیرا طرفداران ما به من و بازیکنانم نشان داده اند که صبر زیادی دارند و آنها همیشه می خواهند ما را در هر بازی به سمت جلو سوق دهند.

 

پس این تنها فشاری است که روی من است و دیگر احساسات مهم نیست، زیرا در شغل ما طبیعی است و وقتی من به خانه می روم خوشحال هستم، زیرا می دانم ۱۵۰ درصد توان را برای چلسی گذاشته ام و بازیکنانم نیز همین کار را می کنند.”

حتما بخوانید :   زیباجو : کیفیت بوندسلیگا افت کرده است

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : کونته: هرگز از اخراج شدن نمی ترسم :: ورزش سه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..