تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی مالاگا: داوری سخت است اما تا این حد؟

۶۱۸۵۷۱

۴۹۴  بازدید

سرمربی مالاگا صحبت هایی را درباره داور بازی مقابل آبی اناری ها مطرح کرد.

طرفداری: مالاگای قعر نشین دیروز (شنبه) در هفته نهم لالیگا مقابل بارسلونا با نتیجه 2-0 شکست خورد. گل جنجالی بارسلونا که توسط دلوفئو به ثمر رسید، اعتراض مالاگا را در پی داشت. میشل گونزالس، سرمربی مالاگا که پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد، صحبت‌هایی را درباره داوری مطرح کرد.

به گزارش MundoDeportivo، گونزالس درباره قضاوت داور مسابقه گفت:

نباید درباره داوری صحبت کنیم اما باید این کار را انجام بدهیم. می دانم داوری سخت است اما تا این حد؟ با چنین اشتباهی در دقایق ابتدایی، تیم حتی اگر واکنش هم نشان بدهد، سراسیمه می‌شود؛ نمی‌خواهیم داوران چیزی بهمان بدهند اما می‌خواهیم چیزی را هم از ما نگیرند. احساس بدی داریم برای اینکه خوب بازی کردیم اما باید به رقابت به فوتبال بازی کردن ادامه بدهیم.

وی افزود:

بارسلونا حریفی است که موقعیتی به شما نمی‌دهد و بازیکنان بسیار خوبی دارد. آن‌ها با در اختیار داشتن مالکیت توپ، باعث خستگی‌تان می‌شوند. من تحت تأثیر شایعات قرار نمی‌گیرم. کار خودم را انجام می‌دهم و فکر می‌کنم به خوبی هم این کار را انجام داده‌ام.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی مالاگا: داوری سخت است اما تا این حد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..