تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو گل منشا برای رسیدن پرسپولیس به فینال کافی نبود + عکس

صفحه اینستاگرام AFC نوشت:

تمجید صفحه اینستاگرام AFC از مهاجم پرسپولیس+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی در اینستاگرام از گادوین منشا تمجید کرد و نوشت: "مهاجم پرسپولیس گادوین منشا برابر الهلال دو گل به ثمر رساند اما این برای رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا کافی نبود با این حال آن ها اولین تیم ایرانی بودند که پس از استقلال که در سال 2013 به این مرحله رسیده بود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدند."

لازم به ذکر است؛ گادوین منشا با زدن دو گل مقابل الهلال عربستان، علاوه بر اینکه به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شد با به دست آوردن نمره 9.2 بهترین بازیکن این هفته رقابت‌ها شد. منشا در این مسابقه 32 پاس صحیح داد و 5 شوت زد که دو تا از آن ها تبدیل به گل شد. با توجه به باخت سنگین پرسپولیس در بازی رفت  دو گل منشا نیز نتوانست باعث صعود پرسپولیس شود.

تمجید صفحه اینستاگرام AFC از مهاجم پرسپولیس+عکس

انتهای پیام/

دو گل منشا برای رسیدن به فینال کافی نبود 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو گل منشا برای رسیدن پرسپولیس به فینال کافی نبود + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..