تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده کنسرت‌های حامد همایون برای ثبت جهانی به گینس رفت

پرونده کنسرت‌های حامد همایون برای ثبت جهانی به گینس رفتبه گزارش  حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر برنامه های حامد همایون ضمن اعلام برنامه های این خواننده در ماه های آینده، از ارائه پرونده تعداد کنسرت‌های این خواننده برای ثبت جهانی گینس خبر داد!

گفتنی است؛ طبق آمار به دست آمده حامد همایون از ابتدای سال 96 تا پایان شهریور با احتساب برگزار نشدن کنسرت‌ها در ماه مبارک رمضان یعنی به عبارتی در پنج ماه موفق به برگزاری ۲۳۹ کنسرت شده که این رقم در مقایسه با آمار برگزاری کنسرت در ایران رقم بسیار قابل توجهی است.

انتهای پیام/

آمار تعداد کنسرت های حامد همایون در نیمه اول سال 96



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده کنسرت‌های حامد همایون برای ثبت جهانی به گینس رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..