تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه وحشتناک پرت شدن عابر پیاده پس از تصادف + فیلم

راننده عجول فولکس واگن ، عابر پیاده بیچاره را به هوا پرتاب کرد + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک تصادف راننده یک خودوری فولکس واگن با یک عابر پیاده در جنوب لندن  را به تصویر می کشد. این ویدئو که در تاریخ 16  ژوئن توسط دوربین های خیابان ضبط شده است " جان مولیگان " 33 ساله، راننده این فولکس واگن را به همراه راننده یک خودروی BMW در حالی که پشت چراغ قرمز توقف کرده اند نشان می دهد.  در ادامه  ناگهان این دو خودرو با سرعتی وحشتناک در حالی شروع به حرکت کردند که هنوز " پائول ودلیچ " کاملا از عرض خیابان عبور نکرده  بود.

 در اثر برخورد شدید خودروی فولکس واگن به پائول 54 ساله ، وی شدیدا مجروح  شد و بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد. بعد از این تصادف، جان راننده خاطی از محل تصادف گریخت. با جستجوهای پلیس وی سرانجام دستگیر شد و در دادگاه به 4 سال زندان محکوم گردید. همچنین گواهینامه رانندگی وی به مدت 6 سال توسط پلیس ضبط شده است.

 انتهای پیام/

لحظه تصادف وحشتناک فولکس واگن با عابر پیاده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه وحشتناک پرت شدن عابر پیاده پس از تصادف + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..