تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی کارشناس داوری برای گل دوم استقلال + عکس

پست اینستاگرامی کارشناس داوری برای گل دوم استقلال+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی خسروی کارشناس داوری کشورمان در ارتباط با حواشی پیش امده پیرامون بازی دیروز استقلال پستی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

"تکذيب تكذيب تكذيب

بنده در مورد گل دوم استقلال با هيچ رسانه اي مصاحبه نكردم و اين مطلب عنوان شده از سوي بنده كاملا غير حرفه ای بود. ديشب در جاده بودم و دوست عزيزی تماس گرفت و به ايشان عرض كردم بازی را نديدم و در اين صحنه ها كه بين بودن يا نبودن آفسايد بحث ميشود فقط رجوع به نوار ويديويی و كات كردن هنگام پاس توسط همدسته ملاك درستي تصميم كمك داور يا بالعكس آن ميباشد اين مطلب در صفحه بنده تنها نقطه نظر بنده خواهد بود ولاغير تمام".

لازم به ذکر است؛ استقلال و نساجی روز گذشته در چارچوب رقابت های جام حذفی به مصاف هم رفتند که در پایان استقلال به مرحله بعدی رقابت ها راه یافت.گل دوم استقلال مشکوک به آفساید بود که برخی خبرگزاری ها به نقل از علی خسروی کارشناس داوری کشورمان مطلبی را منتشر کردند که علی خسروی با این پست اینستاگرامی آن را تکذیب کرد.

پست اینستاگرامی کارشناس داوری برای گل دوم استقلال+عکس

انتهای پیام/

علی خسروی مصاحبه خود را تکذیب کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی کارشناس داوری برای گل دوم استقلال + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..