تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت شرکت ژاپنی از اپل برای استفاده از نام ایموجی

شکایت شرکت ژاپنی از اپل برای استفاده از نام ایموجیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک شرکت ژاپنی که مالک علامت تجاری "Animoji" در ایالات متحده است، ادعا کرده است که اپل برای استفاده از شکلک‌های متحرک در آیفون X خود از نام این برند استفاده کرده و حالا از آن شکایت کرده است.

Emonster  که مدیرعامل آن یک شهروند آمریکایی است و در ژاپن زندگی می‌کند، در دادگاه فدرال ایالات متحده دادخواستی را مطرح کرد و گفت: "تصمیم اپل برای استفاده از نام ایموجی برای ویژگی آیفون x غیر قانونی است و این شرکت حق نداشت این نام را برای محصول خود بیاورد.

شرکت یاد شده یک برنامه iOS به نام Animoji دارد که در سال 2014 میلادی راه اندازی شد، این برنامه  به شما اجازه می دهد تا شخصیت‌های Emoji را مانند یکGIF  متحرک برای دیگران ارسال کنید.

همزمان ویژگی آیفون X نیز برای شما این امکان را فراهم می‌کند نا چهره خود را به شکلک‌های متحرک تبدیل کنید، حالا بحث بر سر این  است که چرا هر دو برنامه Animoji در سیستم عامل اپل هستند و هر دو متحرک می باشند، از این رو دادگاه باید عدالت را برای صاحب اصلی این قابلیت رعایت کند.

انتهای پیام/

ایموجی های محترک دردسر جدید اپل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت شرکت ژاپنی از اپل برای استفاده از نام ایموجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..