تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضوابط شرکت در بخش خوشنویسی سوگواره عبرات اعلام شد

هنر خوشنویسی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی قرار می گیردبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سومین سوگواره بین‌المللی عبرات؛ آیین نامه بخش خوشنویسی سومین سوگواره بین المللی عبرات از سوی دبیرخانه این رویداد فرهنگی-هنری منتشر شد.

این بخش در زیربخش‌های نستعلیق و شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث و نقاشی خط، آثار هنرمندان حوزه خطاطی را با موضوع اربعین حسینی دریافت می کند.

قواعد و ضوابط شرکت در این بخش عبارتند از:

*هنرمندان در این بخش حتماً باید یکی از عبارات «زیارت اربعین» را در قالب‌های عنوان شده خلق و به دبیرخانه ارسال کنند.

*هنرمندان در مرحله اول باید عکس اثر را از راه‌های عنوان شده به دبیرخانه سوگواره عبرات ارسال نمایند. پس از بررسی اولیه در صورت صلاحدید هیئت داوران، جهت بررسی اصل اثر به هنرمندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

*در نوشتار اثر، لازم است تأویل، برداشت، گرته برداری و اقتباس از اثر یا آثار و هنرمندان مرجع، به صراحت ذکر شود. در غیر این صورت آن اثر از سوگواره حذف و تمامی جوایز و امتیازات لغو می‌شود.

* آماده سازی، تأمین تجهیزات، متریال، عرضه و نمایش آثار همگی بر عهده هنرمند است.

* ارسال و دریافت، حمل و نقل و اجرای اثر در نمایشگاه نیز بر عهده هنرمند است.

* دبیرخانه حق استفاده از آثار در رسانه‌ها و نمایش آن در داخل و خارج از کشور را با ذکر نام هنرمند خواهد داشت.

* دبیرخانه مسئولیتی را در قبال صدمات ناشی از ارسال نامطلوب آثار و پست نمی پذیرد.

* هر متقاضی می تواند حداکثر با 5 تک اثر یا پروژه (یا ترکیبی از هر دو) در سوگواره شرکت کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضوابط شرکت در بخش خوشنویسی سوگواره عبرات اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..