تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظات هولناک سقوط یک فروند هواپیمای شرکت ایر آسیا + فیلم

لحظات شوک آور سقوط یک فروند هواپیمای ایر آسیا + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظات دلهره آور سقوط یک فروند هواپیمای شرکت ایر آسیا را به تصویر می کشد. در حالی که این هواپیما دچار افت فشار شده بود، تمام ماسک های اکسیژن در اختیار مسافران قرار داده شد و از آنها خواسته شد تا صندلی های خود را بصورت عمودی یا (Brace Position) در آورند. ویدئویی که از داخل هواپیما تهیه شده است ترس و وحشت مسافران را نشان می دهد.

 این هواپیما 25 دقیقه بعد از برخاستن از باند فرودگاه پرت، به علت نقص فنی، دچار افت فشار در داخل کابین خلبان شد. هواپیمای ایر باس A320 از پرت استرلیا به مقصد بالی اندونزی در پرواز بود.

یکی از مسافران هواپیما در این خصوص گفت : " زمانی که این اتفاق رخ داد، با تلفن همراهم پیامی برای خانواده ام ارسال کردم و امیدوار بودم آنها این پیام را دریافت کنند. در داخل هواپیما مسافران با یکدیگر خداحافظی کرده بودند و آماده مرگ بودند."

 خوشبختانه در ادامه  این هواپیما  توانست با  145 مسافر  خود  در  فرودگاه پرت استرالیا بر زمین بنشیند.

 گفتنی است؛ شرکت اندونزیایی ایر آسیا طی اعلامیه ای از همه مسافران این پرواز بابت این حادثه و لحظات شوک آوری که آنها در داخل هواپیما تجربه کردند عذرخواهی کرده است.

 انتهای پیام/

لحظات هولناک سقوط هواپیمای ایر آسیا + فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظات هولناک سقوط یک فروند هواپیمای شرکت ایر آسیا + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..