تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا فروش نسل جدید آیفون‌های اپل با شکست مواجه شده است؟!

آیا فروش نسل جدید آیفون‌های اپل با شکست مواجه شده است ؟!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزارش‌های اخیر از منابع معتبر حاکی از آن است که فروش گوشی هوشمند آیفون 8 این شرکت بسیار کمتر از حد انتظار بوده است.

بر اساس اعلام KeyBanc Capital Market، با وجود اینکه گوشی آیفون 8 در پایان ماه سپتامبر معرفی و عرضه شد، اما هنوز شرکت اپل آمار فروش گوشی پرچمدار خود را اعلام نکرده است.

این شایعه زمانی قوت می‌گیرد که فروشگاه‌های اینترنتی را رصد می‌کنیم. فروشگاه‌هایی که در صفحات گوشی‌های هوشمند مدل 8 آیفون، هیچ اثری از واژه Sold Out ( اتمام محصول ) یافت نمی‌شود.

این در حالی است که سال گذشته برای مدل نسل قبلی یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس تنها پس از چند روز از گذشت عرضه گوشی، این محصول پایان یافته و یا اصطلاحا Sold Out شد.

گفتنی است؛ پیش‌فروش گوشی هوشمند آیفون X در تاریخ 27 اکتبر 2017 ( 5 آبان 1396 ) آغاز خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که اپل آمار فروش گوشی پرچمدار خود را اعلام خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام/

فروش نسل جدید آیفون‌های اپل با شکست مواجه شده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا فروش نسل جدید آیفون‌های اپل با شکست مواجه شده است؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..