تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزرای پیشنهادی علوم و نیرو به مجلس معرفی شدند

بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: طبق گفت‌وگوهایی که با مسئولین دولت داشتیم وزیران پیشنهادی علوم و نیرو به مجلس معرفی شدند.

به گزارش شمانیوز: بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: طبق گفت‌وگوهایی که با مسئولین دولت داشتیم وزیران پیشنهادی علوم و نیرو به مجلس معرفی شدند که نامه معرفی رسمی آنها در جلسه فردا اعلام وصول می‌شود و به اطلاع عموم خواهد رسید. به گفته وی، «منصور غلامی» و «رضا اردکانیان» گزینه‌های پیشنهادی دولت برای تصدی دو وزارتخانه علوم و نیرو هستند.

 رضا اردکانیان 59 ساله، متولد یزد و عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف است. از او به عنوان متخصص بین‌المللی مدیریت منابع آب و محیط زیست یاد می شود که نشان می دهد. اردکانیان به عنوان مدیر مؤسس انستیتو دانشگاه سازمان ملل در زمینه مدیریت به هم پیوسته منابع زیست‌محیطی (آب، خاک و پسماند) تحت نام UNU-FLORES و نیز استاد تمام منتخب دانشگاه فنی درسدن آلمان مشغول به فعالیت است. وی هم چنین هماهنگ کننده کارگروه برنامه‌ریزی و سازماندهی دهه جدید بین‌المللی آب (۲۰۱۸–۲۰۲۸)، مصوب مجمع عمومی سازمان ملل متحد می‌باشد. او دارای مدرک دکترا در زمینه مدیریت منابع آب از دانشگاه مک مستر کانادا (۱۳۷۶) است.

«منصور غلامی» 64 ساله، متولد همدان و استاد تمام دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا است. او ریاست این دانشگاه را در دولت‌های هفتم و هشتم (به ریاست سیّد محمّد خاتمی) و دولت‌های یازدهم و دوازدهم (به ریاست حسن روحانی) بر عهده داشته‌است. غلامی تحصیلات خود را در استرالیا به پایان رسانده و دارای مدرک دکترای علوم باغبانی از دانشگاه آدلاید استرالیا است. وی مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۵۵ در رشته ترویج و آموزش کشاورزی از مدرسه عالی کشاورزی همدان گرفت. غلامی در سال ۱۳۶۴ مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم باغبانی از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد و در همان سال تا سال ۱۳۶۷ ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا را عهده‌دار بود. او در سال ۱۳۷۰ برای تحصیل در مقطع دکتری به دانشگاه آدلاید استرالیا رفت و در سال ۱۳۷۴ در مقطع دکترای رشته علوم باغبانی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و به ایران بازگشت.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزرای پیشنهادی علوم و نیرو به مجلس معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..