تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند نوع از زیباترین حیوانات موجود در طبیعت!(2)

زیباترین حیوانات

زیباترین حیوانات , طبیعت پر است از موجوداتی که از زیبایی چشم‌ها را خیره می‌کنند. این مقاله 10 نوع از زیباترین حیوانات موجود در طبیعت را نشان می‌دهد. انتظار نداشته باشید که بسیاری از حیوانات را در این فهرست قرار دهیم چرا که طبیعت 9 میلیون گونه متمایز از حیوانات به ما نشان می‌دهد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. بعضی از ویژگی‌ها و واقعیت‌ها برای این حیوانات ارائه می‌شود و نحوه زندگی و رنگ‌بندی عجیب این موجودات هم قابل توجه است. خداوند رنگ‌های بسیار زیبایی به این موجودات داده است.

5-خرچنگ آب نباتی

این گونه یک نوع مونوتایپیک است به این معنی که هیچ گونه نزدیک به خود ندارد.این موجود تا 2 سانتی متر رشد می کند.رنگ این موجود می تواند قرمز ،سفید،زرد و صورتی باشد.

این گونه در اقیانوس هند و اقیانوس آرام زندگی می کند.

زیباترین حیوانات

حیوانی زیبا به نام خرچنگ آب نباتی

4-مرغ مگس دم چلچله ای

این گونه در شرق و مرکز آمریکای جنوبی زندگی می کند.آن ها مکان های نیمه باز مانند مناطق جنگلی را برای زندگی ترجیح می دهد اما از مناطق متراکم جنگلی پرهیز می کند.این پرنده دم طولانی دارد که نیمی از طول 16 سانتی متری این پرنده را تشکیل می دهد.
رنگ این پرنده ترکیب رنگی از رنگ های سبز،آبی و بنفش است.

این پرنده 20 بار در ثانیه بال می زند.

زیباترین حیوانات

مرغ مگس دم چلچله ای از زیباترین حیوانات

زیباترین حیوانات موجود در طبیعت

3-قورباغه سمی دارت

این قورباغه سمی در جنگل های بارانی مرکز و جنوب آمریکا زندگی می کند.طول این قورباغه بین 1.5 سانتی متر تا 6 سانتی متر است.مردم بومی از ترشحات سمی این قورباغه استفاده می کنند.
حدود 175 گونه از قورباغه های سمی در اندازه و رنگ های متفاوت موجود است.

زیباترین حیوانات

قورباغه سمی دارت

2-ببر

ببر بزرگترین و جذاب ترین نوع گربه های بزرگ است.آن ها می توانند تا 3.3 متر رشد کنند و وزن آن ها بیش از 300 کیلوگرم باشد.ببر ها تا 26 سال عمر می کنند.گونه ببر ها در خطر است و جمعیت آن ها کمتر از 4000 نفر است.

ببر بنگال شایع ترین و ببر سیبری بزرگ ترین آن هاست.
آن ها در هند،جنوب شرقی آسیا و روسیه زندگی می کنند.

زیباترین حیوانات ببر بنگال از زیباترین حیوانات

1-پروانه غروب خورشید

این گونه یک گونه منحصر به فرد در ماداگاسکار زندگی می کند.این حشره از رنگ های بسیار زیبایی تشکیل شده است.
مردم بومی اعتقادات خاصی نسبت به این موجود دارند.

زیباترین حیوانات پروانه غروب خورشید

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند نوع از زیباترین حیوانات موجود در طبیعت!(2)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..