تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروه سازنده «آسمان هوای باران دارد» به تهران آمدند

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجموعه تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی که مهر ماه در شهرستان قزوین کلید خورده بود، به تهران آمدند.

گروه سازنده مجموعه تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد» به تهران آمدند

داستان این مجموعه تلویزیونی با طرحی از امیر پوررحمانی نوشته احمد رفیع‌زاده است و روایتگر معضلات اجتماعی پیرامون جوان و خانواده از جمله چگونگی استفاده از تکنولوژی،  جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و ... خواهد بود.

«آسمان هوای باران دارد» قصه خانواده‌ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگ‌شان در مقطع دکترا راهی تهران شده است اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های این سریال است.

گروه سازنده مجموعه تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد» به تهران آمدند

بابک کریمی، علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، فریبا جدیکار، نیما پوررحمانی، زهره نعیمی، فاطمه مرتاضی، رضا امامی، حسین روزمه، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، کتایون علیزاده، مریم سردشتی، نجوا صاحب‌الزمانی، امیررضا دلیری و الهام طهموری بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال «آسمان هوای باران دارد» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای در حال تولید است.

تاکنون بابک کریمی، فریبا جدی‌کار، نیما پوررحمانی و فاطمه مرتاضی جلوی دوربین این مجموعه رفته‌اند و به زودی بازی سایر چهره‌های این سریال آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ عوامل سازنده مجموعه پس از بازگشت از قزوین در لوکیشنی واقع در میدان خراسان مشغول تصویربرداری هستند.

انتهای پیام/

حضور مرجانه گلچین در سریال تلویزیونی شبکه یک سیما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروه سازنده «آسمان هوای باران دارد» به تهران آمدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..