تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دزدی کارگر فرودگاه از چمدان‌های مسافران + فیلم

فرودگاهی که در آن باید شدیدا مراقب اموال خود باشید+فیلمبه گزارش خبرنگار  حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی ثبت شده از یک کارگر در فرودگاهی واقع در جزیره «Phuket» تایلند، او را در حال سرقت از وسایل مسافران در سالن حمل بار نشان می دهد.

نشریه نیویورک پست این شخص را «عبدالله هی می» 27 ساله معرفی نموده که مشغول برداشتن وسایل ارزشمند از چمدان های مسافران پرواز تایلند به سنگاپور بود.

این شخص که در شرکت حمل بار تحت عنوان« BAGS» مشغول به کار بود اکنون توسط پلیس دستگیر شده و به سرقت های خود اعتراف کرده است، ضمن اینکه تمامی اموال مسروقه  نیز به صاحبان‌شان بازگردانده شد.

انتهای پیام/

لحظه سرقت از چمدان های مسافران یک هواپیما توسط کارگر حمل بار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دزدی کارگر فرودگاه از چمدان‌های مسافران + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..