تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن مسلمان تمامی پست‌های اینستاگرام خود را پاک کرد + عکس

محسن مسلمان تمامی پست های اینستاگرام خود را پاک کرد+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن مسلمان هافبک پرسپولیس در اقدامی عجیب تمامی پست های پیج اینستاگرام خود را پاک کرد. پیج اینستاگرام محسن مسلمان حدود یک میلیون و سی صد هزار نفر دنبال کننده دارد. مسلمان با دستور برانکو از لیست بازی مقابل نفت طلائیه کنار گذاشته شده است.

لازم به ذکر است؛ پرسپولیس و نفت طلائیه در چارچوب مرحله ی یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فردا شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند تا تکلیف 16 تیم مرحله یک هشتم نهایی مشخص شود. این بازی برای پرسپولیس مهم  است به این دلیل که بازی قبل از دربی است و در روحیه بازیکنان پرسپولیس بسیار موثر است.

محسن مسلمان تمامی پست های اینستاگرام خود را پاک کرد+عکس 

انتهای پیام/

اقدام عجیب محسن مسلمان در اینستاگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن مسلمان تمامی پست‌های اینستاگرام خود را پاک کرد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..