تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق دولت اسپانیا با اپوزیسیون کاتالونیا

۶۱۷۷۷۴

۱۱۵  بازدید

سیاستمدار اپوزیسیون سوسیالیست دولت منطقه‌ای کاتالونیا در مصاحبه امروز(جمعه) گفت، دولت مادرید با اپوزیسیون سوسیالیست برای برگزاری انتخابات منطقه‌ای در ماه ژانویه 2018 در کاتالونیا به توافق رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: سیاستمدار اپوزیسیون سوسیالیست دولت منطقه‌ای کاتالونیا در مصاحبه امروز(جمعه) گفت، دولت مادرید با اپوزیسیون سوسیالیست برای برگزاری انتخابات منطقه‌ای در ماه ژانویه 2018 در کاتالونیا به توافق رسیده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، کارمن کالوو، یکی از سیاستمداران سوسیالیست کاتالونیا در مصاحبه خود با تلویزیون ملی اسپانیا گفت که این توافق بخشی از بسته فوق العاده کنترل موقت دولت مادرید بر دولت منطقه‌ای کاتالونیا محسوب می‌شود.

ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا قرار است روز شنبه نشست ویژه کابینه را برای اجرایی شدن روند تعلیق خودمختاری کاتالونیا برگزار کند.

این نشست پس از آن برگزار می‌شود که کارلس پوجدمون، رهبر دولت منطقه‌ای کاتالونیا کمپین جدایی طلبی خود را برای استقلال این منطقه از اسپانیا متوقف نکرد.

منطقه کاتالونیا در اول اکتبر سال جاری میلادی رفراندوم استقلال از دولت مرکزی را با موفقیت برگزار کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق دولت اسپانیا با اپوزیسیون کاتالونیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..