تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقلید صدای میمون کار دست رُم داد!

۶۱۷۷۷۲

۱۰۷  بازدید

اتحادیه فوتبال اروپا جالوروسی را به خاطر حرکت هوادارانش در شب بازی برابر چلسی توبیخ کرد.

خبرگزاری تسنیم: کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا، باشگاه رُم را به خاطر حرکت نژادپرستانه گروهی از هوادارانش در خانه چلسی توبیخ کرد و به احتمال فراوان به زودی برای این باشگاه جریمه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

گروهی از هواداران رم در شب تساوی 3 بر 3 این تیم در ورزشگاه استمفوردبریج، در حرکتی نژادپرستانه برای آزار دادن مدافع آلمانی سابق تیم‌شان، آنتونیو رودیگر، شعارهایی سر دادند و برخی دیگر هم صدای میمون در آوردند.

به همین دلیل یوفا پرونده‌ای را برای رسیدگی به اقدامات نژادپرستانه هواداران میهمان ایتالیایی به جریان انداخت و این باشگاه را توبیخ کرده است. حکم نهایی این پرونده و جرایم احتمالی باشگاه رم قرار است در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) اعلام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقلید صدای میمون کار دست رُم داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..