تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاشازاده اخراج شد و بیرون نمی‌رفت

۶۱۷۷۶۹

۵۲۰  بازدید

سرمربی تیم فوتبال نساجی به تصمیمات داوری در دیدار مقابل استقلال به شدت اعتراض کرد و پس از اخراج حاضر به ترک زمین نشد.

 خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی قائمشهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف رفتند.

مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در صحنه‌ای از بازی عتراض شدیدی به داور مسابقه داشت که موعود بنیادی‌فر او را به خاطر این اعتراض‌ها از کنار زمین اخراج کرد، اما پاشازاده حاضر به ترک نیمکت تیم نساجی نشد و گفت که بیرون نمی‌رود.

موعود بنیادی‌فر در مواجه با این اقدام پاشازاده توپ را برداشت و بازی را متوقف کرد که در نهایت سرمربی تیم نساجی با وساطت مسئولان و ناظر بازی و همچنین سعید فتاحی از کنار زمین به روی سکوها رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاشازاده اخراج شد و بیرون نمی‌رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..