تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود ناگهانی یک خودرو به تحریریه خبرگزاری مشهور + فیلم

ورود ناگهانی یک خودرو به تحریریه خبرگزاری مشهور+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختری 20 ساله اهل پنسیلوانیا به نام دیون اونیل کنترل شورولت کوروت قرمز خود را از دست داد و به طور ناگهانی وارد خبرگزاری پرس آو آتلانتیک در آمریکا شد و خسارت های زیادی به بار آورد.

با ورود خودروی مذکور به این پایگاه خبری، پنجره‌ای بزرگ شکست و کمدهای بایگانی روی تعدادی از خبرنگاران افتاد اما خوشبختانه به کسی آسیب جدی وارد نشد.

متیو هارتمن پلیس محلی منطقه «Pleasantville» اعلام کرد: از آنجایی که هیچ علائمی از مصرف مشروبات الکلی در حرکات این راننده نبود، تست الکل نیز از او گرفته نشد و پس از تحقیقات علت وقوع این حادثه تنها خواب آلودگی راننده جوان اعلام گشت.

انتهای پیام/

وقوع  حادثه ای عجیب در خبرگزاری مشهور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود ناگهانی یک خودرو به تحریریه خبرگزاری مشهور + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..