تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهار نظر یک کارگردان درباره علت توقیف فیلم‌های سینمایی

اظهار نظر یک کارگردان درباره علت توقیف فیلم های سینماییمحمدعلی نجفی تهیه‌کننده و کارگردان سینما در خصوص علت توقیف فیلم‌های سینمایی و عواقب آن، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برخی افراد که فیلم‌ها را می‌بینند، نقطه نظرهایی دارند که تا حدودی جنبه ایدئولوژیک دارد. این‌ها گاهی اعمال سلیقه می‌کنند.

وی افزود: البته نمی‌توان گفت در توقیف فیلم‌ها فقط سلیقه حکم می‌کند؛ چرا که آدم‌ها، سلیقه‌ها و اوضاع اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی در حال تغییر هستند. ما باید بدانیم کشورمان در چه مقطع تاریخی و جغرافیایی قرار دارد. برای فعالیت و زندگی باید قوانین آن را بدانیم و بپذیریم.

این کارگردان اظهار داشت: با همه احوال، تجربه نشان داده پس از اکران فیلم های توقیفی اتفاق و مشکل خاصی پیش نیامده است.

نجفی در پایان  درباره آخرین وضعیت ساخت «گرگ بازی» خاطرنشان کرد: کماکان مراحل فنی آن انجام می‌شود و فکر می‌کنم تا اوایل آبان به پایان برسد.

انتهای پیام/

  محمد علی نجفی از فیلم های توقیفی گفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهار نظر یک کارگردان درباره علت توقیف فیلم‌های سینمایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..