تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از اینترنت 5G در المپیک 2018 کره جنوبی

رونمایی از اینترنت 5G در المپیک 2018 کره جنوبی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئول رسانه ای المپيک زمستانی پیونگ چانگ که سال 2018 در کره جنوبی برگزار می‌شود گفت: اينترنت 5G در المپيک زمستانی 2018 پيونگ چانگ رونمايی می شود.

مسابقات المپیک زمستانی 2018 اوایل سال جدید میلادی در کره جنوبی برگزار می شود. این طور که از شواهد و قرائن پیداست در این مسابقات  از فناوری‌های نو و شگفت‌انگیز به وفور استفاده خواهد شد. یکی از این فناوری‌های نو اینترنت نسل پنجم است. اینترنت 5G نسل پنج اینترنت است که قرار است برای اولین بار در این مسابقات به کار گرفته شود. اینترنت نسل پنجم به نام اینترنت اشیا Internet Of Thing نیز شناخته می‌شود که در سطح جهان تحقیقات گسترده ای درباره آن در حال انجام است.

اینترنت اشیا هنوز به مصرف تجاری نرسیده است اما بازی‌های المپیک و استفاده از این اینترنت امیدواری‌هایی را ایجاد می‌کند که این فناوری به زودی تجاری‌سازی شود و به مصرف عمومی برسد. البته پیاده سازی این اینترنت زیرساخت هایی را احتیاج دارد.

لازم به ذکر است؛ سرعت این اینترنت به 10 گیگابایت بر ثانیه هم می رسد که حدود 20 برابر اینترنت نسل چهارم است.

رونمایی از اینترنت 5G در المپیک 2018 کره جنوبی

 انتهای پیام/

اینترنت اشیا برای اولین بار استفاده می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از اینترنت 5G در المپیک 2018 کره جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..