تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیسوادی ترامپ صدای جلد همشهری جوان را هم درآورد! + عکس

وقتی بیسوادی ترامپ صدای جلد همشهری جوان را هم درآورد! + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، همچنان سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی است؛ اظهارات بی‌پایه و اساس فردی که در بلندترین جایگاه سیاسی ایالت متحده آمریکا قرار دارد، در کنار تلاش‌های مذبوحانه بسیاری از مقامات ایالات متحده برای زدن انگ نقض قوانین بین‌المللی بر ایران، مانند بومرنگی به صاحبان اصلی‌اش بازگشت و صدای اعتراض بسیاری از  شخصیت‌های جهانی را بلند کرد.

عبارت خلیج ع.ر.ب.ی در حالی از زبان ترامپ عنوان شد که طبق اسناد سازمان ملل متحد، این نام در قدیمی ترین کتب تاریخی موجود با نام خلیج فارس نامگذاری شده است!

هفته نامه همشهری جوان در جدیدترین شماره  خود، این اشتباه فاحش را با تصویری جالب به سخره گرفته که دیدن آن خالی از لطف نیست؛  ترامپ  باید تاریخ و جغرافیا بخواند.

شماره جدید هفته نامه همشهری جوان به سردبیری رضا صیادی با طرحی درباره ترامپ که باید تاریخ و جغرافیا بخواند منتشر شد.

انتهای پیام/

کنایه جالب همشهری جوان به بی‌سوادی ترامپ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیسوادی ترامپ صدای جلد همشهری جوان را هم درآورد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..